שנה שנייה ברציפות: מכבי במקום הראשון בתחרות מצוינות השירות

    עפר גדנקן No Comments on שנה שנייה ברציפות: מכבי במקום הראשון בתחרות מצוינות השירות

    תחרות מצוינות השירות וחוויית הלקוח של המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) היה מאתגר בשנה החולפת שבעתיים נוכח מגפת הקורונה, אך גם השנה, בלטה מכבי בהישגיה • מנכ"לית מכבי הגב' סיגל דדון לוי: "גאים בפרס ובשליחות של מכבי שמהווה סמן לסטנדרט שירות בשוק הבריאות כולו"

    22:29
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on ממובילי הטבח: צה"ל חיסל בכיר בג'יהאד האיסלאמי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על אף אתגרי הקורונה – ואולי דווקא נוכח הצלחתה המרשימה בהתמודדות עם הנגיף, זכתה מכבי במקום הראשון לשנת 2021 בתחרות מצוינות השירות וחווית הלקוח של המרכז הישראלי לניהול (המי"ל). עבור מכבי מדובר בזכייה השנייה ברציפות, לאחר שגם בשנה שעברה זכתה במקום הראשון במדד – מה שמצביע על תגובות חיוביות רבות מצד חבריה בתקופת הקורונה.

    באיגרת ששיגרה מנכ"לית מכבי הגב' סיגל דדון לוי לעובדי קבוצת הבריאות הטובה בישראל ציינה כי "מכבי שמה לעצמה מטרה להוביל את תחום חווית המטופל בישראל, באמצעות חדשנות אנושית וטכנולוגיות בכל תחומי העשייה".

    לדברי מנכ"לית מכבי, "במיוחד השנה, תחת ניהול משבר הבריאות הגדול שידע העולם, המשכנו לייצר פתרונות גמישים, יצירתיים, מתקדמים ורלוונטיים ששמים את המטופל ומשפחתו במרכז – מתוך מחויבותנו להוביל, להשפיע ולדאוג לבריאותכם".

    מהפכת הבריאות הדיגיטלית שהובילה מכבי בשנים האחרונות הקנתה לקופה יתרון עצום בתקופת הקורונה, בה נדרש ריחוק חברתי, ואפשרה לה כארגון בריאות להעמיק את נוכחותה בקרב החברים והמטופלים לאורך כל מסעות המטופל, באמצעות נגישות מקסימלית לשירותים הרפואיים המתקדמים בעולם.

    "הפרס הזה הינו גאווה גדולה. אני גאה בשליחות של מכבי כארגון, ושמחה להוות סמן ימני לסטנדרט של שירות בשוק הבריאות כולו", ציינה מנכ"לית מכבי הגב' סיגל דדון לוי וביקשה להודות לגב' טוני כהן, ראש אגף שירות ושיווק אשר הטמיעה הליכים משמעותיים בארגון, לגב' רינת מאיו מנהלת מערך חוויית מטופל ודיגיטל וסגנית ראש אגף שירות ושיווק ולגב' טלי רם שפירא המנהלת את מחלקת שירות וחוויות מטופל.

    ר' משה שלזינגר, מנהל השיווק של מכבי למגזר החרדי ציין שעבודתם של השדרה הניהולית החרדית ומתאמי קשרי הקהילה יחד עם אלפי צוותי הרפואה מהווים חלק נכבד ומשמעותי בזכייה, לדבריו: "למכבי פריסה של עשרות מתאמים בכל רחבי הארץ שעובדים מסביב לשעון, במסירות ומתוך תחושת שליחות על מנת להוות גשר בין הקופה לקהילה. לאורך כל הדרך, ובייחוד בתקופת הקורונה, בה התעורר צורך במתן שירות היקפי יחד עם ארגוני החסד השונים, השדרה הניהולית החרדית פעלה ביתר שאת ביצירת חיבורים נכונים ומדויקים עם עמותות, חברות וארגוני חסד כדי לחבור יחד למתן שירות מקסימלי ולהעניק לכל חבר, בכל רגע, את השירות המדויק והמושלם עבורו".

    תחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח מתקיימת מדי שנה על ידי המי"ל במטרה לקדם ולשים זרקור על תחום השירות וחווית הלקוח בישראל, ובמטרה להעניק הכרה והוקרה לעוסקים במלאכה. כאשר לצד התחרות מתווסף האתגר של הוכחת מצוינות בשירות בתקופה מורכבת כמו בעת מגפת הקורונה, כאשר שירותה של מכבי בתקופה זו בלט מעל ומעבר.



    0 תגובות